Kärlek till dem som gjort min kväll!

Hej på er, hoppas att ni har haft en härlig vecka och är lika taggade som mig inför helgen!?
Har nog haft jordens härligaste kväll men otroligt fina personer!
Kvällen har spenderats på laserdome med laget, herregud vad roligt jag har haft det.
Först körde vi sumobrottning, rodeotjuren, gladiatorerna och vi avslutade kvällen med två spel på laserdome.
Kameran har varit med mig hela kvällen och bilder, det har jag verkligen!
Tänkte dela med mig av bilderna imorgon, riktigt roliga är dem!

Efter laserdome åkte jag till sporthallen och spelade lite innebandy, det var längesen jag höll i en innebandy klubba, hoppas verkligen att jag kan börja träna nästa vecka, hehe!

Tjena pudding, står du där och dallrar?

Kram på er / Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0