Té i en rosa mugg!


För tillfället när jag, "lilla" Frida, skriver detta, funderar jag på hur jag ska värma fiskgratängen i ugnen.
Japp, det tänker jag på just nu!
Känner mig lite smått stressad med tanke på att jag ska iväg om en och en halv timme för att spela match.
Jag känner mig riktigt taggad, och jag är otroligt glad idag!

Sen jag kom hem har jag fotat "portätt" bilder på mig själv ute i solen (ja, det var kallt!), jag har också hunnit äta kakor och dricka té.
Nu ska jag däremot ta mig ner till köket och värma den jäkla fiskgratängen, sedan ska jag redigera bilderna, vill ni se dem? :D

Vi hörs snart, kram!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja vi vill se bilderna!:D<3

2012-01-22 @ 12:04:48
URL: http://www.Isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0