JAG ÄR ARG, ARG OCH ARG!

Kom tänka på att bloggen har blivit en sida där jag skriver om vad jag känner osv.
Vad tycker ni om det? Bra?

Jaja, som ni ser på rubriken är jag ARG!
Nu måste ni tyvärr läsa ett till inlägg med mycket text, men jag tvingar er inte att läsa.

Denna veckan har jag mått otroligt dåligt, när jag har mått som bäst, har någon tryckt ner mig, när jag tagit mig upp och är på bättre tankar, blir jag ner tryckt igen...
Alla litar på det lilla leendet som man kommer med varje dag, "hej, jag är jätte glad idag, jag bara är ovän med min såkallade bästa vän, jag har det jätte jobbigt just nu, jag går runt med en klump i magen varje dag, jag vägrar gå till skolan, ååååh mitt liv äger, hejdå!"

Kolla så mycket ett leende döljer!?
Alla som man inte pratar mer med i skolan, dem tror på det, dem ser inte hur dåligt man mår.
Sedan kommer dem och trycker ner en, som om man inte redan har det jobbigt? Jag behöver inte ha det värre, tro mig jag har det redan jobbigt, ni behöver inte göra det 500 gånger värre, jag klarar mig utan det!

Denna glassen gjorde min dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0