Kenza

Kommer ni ihåg att jag skrev under en bild i ett inlägg att den kvällen var den bästa på länge?
Så här är det, jag har aldrig varit så glad på år.

Enda sedan jag kommer till Turkiet (Alanya) så har jag snackat om Kenza.
Som också var i Alanya samtidigt, jag sa "gud vad coolt det skulle vara att träffa henne, just i Turkiet."
Och nu har ni säkert fattat varför jag var så lycklig, haha, inte alls avslöjande, hm...

Men iallafall, vart jag än jag gick och om jag såg någon som var lik Kenza sa jag "oj, det var likt Kenza, äh, det var inte hon".
En kväll när jag, mamma och pappa sitter utanför Burger King och jag kollar på alla som går förbi oss, så fäster jag blicken på en som ser väldigt bekant ut och sedan på hon som går bredvid och jag skriker nog ut "DÄR ÄR KEEEEENZA" haha.

Sagt och gjort, jag mötte min idol och fick några fina bilder, här har ni!


Den kvällen svävade jag på rosa moln och slutade aldrig le.

Dessutom fick jag ett mail av henne när jag kom hem, där hon tackade för bilden och sa att hon kom ihåg mig, sött!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0