20/11

Hej!
Måste erkänna att jag har blivit lite bättre på att uppdatera, men det är fortfarande inte helt okej...
Iallafall, sov över med Malin igår till idag, vi var hemma själva och hade det hur kul som helst.
Haha, hände en rätt rolig sak men också läskig eftersom att jag är sjukt paranoid?!
Jag satt och tittade ut och helt plötsligt ser jag att det brinner en bit bort, fint.
Paniken steg och jag klarade inte av att vara själv en enda sekund, haha!

Spelade match mot Malmö FBC idag, gjorde mitt första seriemål, och vi förlorade med 4-2.
Men vi spelade med ett leende på läpparna så det kändes ändå rätt okej.
Lyckades sträcka ryggen när jag spelade, andra gången nu, och ja, det gör ont.
Mamma snackar om njurarna också, vi får se hur det går.

Nej nu ska jag ladda om inför en ny vecka med massa ipren, citron dricka och vetevärmare!

Mitt enskilda foto på innebandyn.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0