Detta visste ni dock inte om mig!!!

När jag är trött, pratar och skrattar jag jätte mycket

Så fort jag rör vid någon så säger jag förlåt för intgenting (ja, fråga bara mina kompisar)

Jag älskar innebandy, ångrar inte att jag började spela, om jag inte hade börjat hade jag inte haft dem underbara vännerna jag har!

Jag hatar cocacola men älskar pepsi (?!)

Jag älskar att prata

Jag kan inte rama (skjutsa) andra på en cykel

Jag saknar min bästa vän så mycket att jag kan börja gråta

Jag gör detta för att jag känner att jag måste blogga

Jag vill just nu åka till Stockholm och glömma alla problem

Det blev mycket "jag" i dessa sanningarna

Till sist, jag bloggar när jag orkar så det så!

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0