Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Frida och jag är 14 år (för er som inte visste), jag bor i en liten håla utanför Malmö med min familj och vänner.
På min fritid spelar jag innebandy, är med kompisar, bor i sporthallen och fotar.
Jag fotar väldigt sällan nu för tiden, har typ kommit in i en period då jag inte orkar.
Sporthallen är mitt andra hem, tro mig.
Jag har två katter och en syster o en bror.
Jag är moster till en jätte fin kille och i april blir jag moster till en till kille.

Jag hatar bitchiga tjejer, krig, skitsnack, lögner and you name it.
Jag älskar min familj och mina vänner, innebandy, shopping, fotografering och en massa annat.

Och nu kommer jag inte på mer, fråga om det är något ni vill veta! :)

Bjuder på en bild där jag ser lite små drogad ut. ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: isabella

God Jul bästa vän! :D<3<3

2011-12-24 @ 00:35:26
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0