Är det bara jag, eller gör alla så?

Jag vet inte om det bara är jag, eller om dem flesta brukar göra det, men ni vet när datorn hackar eller "fastnar" (det är jätte svårt att förklara men jag hoppas att ni fattar) så sitter man inte och väntar på att den ska bli som "vanligt" igen?!
Jag trycker alltid jätte många gånger på dator musen och tror att det ska gå snabbare då.
Sedan inser jag att det bli 500 gånger värre, ändå fortsätter jag ALLTID.

Samma sak gäller när jag ringer till någon, om personen inte svarar eller det är upptaget, lägger jag på luren och slår numret igen, är det någon vana man har?
För egentligen är det ju lite konstigt allt det här, man gör bara sånt som blir värre...
HAHA!

Bild från i våras!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0