Ytterligare en text...

Jag skulle vara dålig på innebandy?
Okej, förklara detta för mig då, är man dålig om man har spelat som back i 1 månad och får höra av sina tränare att man är en av våra två bästa backar?
Är man dålig om spelar med damlaget då och då?

Bara för att jag orkar springa tio varv i sporthallen medan en patetisk kille på min skola (som nu säger att jag är dålig på innebandy) inte ens orkar springa ETT varv.
Saken är den att jag är bättre än vad han någonsin kommer bli, låter som om jag har sjukt mycket självförtroende, men tro mig, det har jag inte efter idag.

Och du säger att jag spelar i ett dåligt lag, okej då ska jag förklara för er alla som har sagt att vi är ett dåligt lag.
Vi kanske inte är dem bästa, vi leder inte i serien och vi vinner absolut inte varenda match, men en sak ska ni ha klart för er, vi kämpar tills vi inte orkar mer ute på planen, vi skrattar och vi vinner o förlorar som ett lag, kan inte alla försöka slå det!?!?!

Jag tänker inte bryta ihop för att en som jag inte ens känner och en som aldrig sett mig spela säger att jag är dålig?
Vet ni vad, jag har faktiskt en dröm, som jag aldrig vågat säga till någon... Och det är att få spela i Skånelaget, så nu tänker jag bannemej satsa på innebandyn, och jag tänker komma med i skånelaget!!!


Kommentarer
Postat av: isabella

bra skrivet!



i belive in you,and today is the day you will proove that ur good to thoose motherfu*kers!

Lycka till nu,gör nu skitmånga mål!

du kan om du vill & jag vet att du vill! (: <3<3

2012-01-20 @ 14:54:49
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se
Postat av: Ebba

Du är bäst Frida! Skit i dem, folk som gör så har bara

Dålig självkänsla. Och både du jag och alla vet att du är grym! Älskar dig hjärtat

2012-01-21 @ 18:00:28
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0