i love pictures , they don't change even if the people in it do

Hej mina fina läsare som orkar läsa och kika in på min sjukt deprimerande blogg, nu ska ni iallafall inte behöva plågas mer med det!
Jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus, jag mår verkligen jätte dåligt och tänker inte lämna ut hela mitt liv här på bloggen, mina vänner (dem som nu bryr sig) får själva fråga vad som hänt, inte läsa min blogg.
Och när jag säger att jag mår dåligt, mår jag dåligt.
Halva jag är borta, jag känner mig ensam och sviken...

Men vi hörs när jag mår bättre, om detta kommer bli bra...
Jag är rädd för att detta kan vara slutet på något väldigt fint, äh vafan skriver jag?

HAHA, jag dör så söta!

Tack för att ni följt min blogg och läst den... Vi ses väl... Antar jag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym-Lisa

Frida! Jag förstår dig! läs Blondinbellas blogg! den peppar alltid mig! :) "Krya på dig" :(

2012-01-28 @ 10:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0