Happyyfeet!

Hej!
Har äntligen börjat blogga igen, har haft en liten blogg paus, vilket har varit skönt, men nu börjar bilderna svämma över på datorn och då kan jag inte hålla mig borta från att blogga.

Jag är en glad fjortonårig tjej, som älskar fotografering, mode, mina vänner, min familj, innebandy och Ulrik Munther.
Här på bloggen får ni läsa om allt som händer i en fjortonårings liv.

Och en sak till, att ta mina bilder är FÖRBJUDET, om ni vill kopiera dem, fråga mig först, tack!

Hoppas att ni gillar min blogg, kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul att du börjar blogga igen :)

2011-09-15 @ 16:55:58
URL: http://nyheter24.se/modette/josefineklashed
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Söt bilden i din header är! (:

2011-09-16 @ 15:39:02
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ska du t Turkiet?om du ska de,viöken stad? :)

2011-09-19 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0