IDOL!

I åtta år har jag följt Idol, avsnitt efter avsnitt, fredagsfinal efter fredagsfinal.
Känns lite konstigt att det är slut här och nu...

Kommer ihåg att jag tyckte att Darin var ful, att Agnes var min förebild, hur söt Måns var, hur mycket jag hatade att Erik Segerstedt inte vann finalen, hur glad jag blev när Marie Picasso vann och när Kevin Borg vann, när jag var på Idol finalen 2009, hur sur jag blev för att Calle inte vann och för att Minnah inte vann förra året.
Jag kommer ihåg allt detta som om det var igår.

Jag tröttnade på Idol i år, har bara sett några få fredagsfinaler, men självklart hade jag laddat upp framför tvn ikväll med julmust och godis.
Sista fredagsfinalen och finalen överhuvudtaget får man inte missa.
Gåshud det hade jag och tårarna rann.



Bilderna togs inte igår direkt.

Idol har fått mig att hoppas, få mig att drömma mig bort.
Och allt detta är jag glad för!

Vad jobbigt det blev nu, att inte få se idol längre...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0