Fantasi är det vi vill ha, verklighet är det vi får!

Hej, har ingen större blogglust.
Känner att mitt självförtroende hittade något på marken och bestämde sig för att stanna kvar där nere.
Alltså, mitt självförtroende är på botten just nu.
Skulle mest utav allt behöva någon att prata med, någon som kan få mig upp på toppen igen.
Vill ärligt talat inte känna hur tårarna rinner nerför kinderna, det har inte hänt något särskilt, egentligen inte.
Jag har jordens finaste vänner och familj, men ändå är det något som saknas.
Men jag vet inte vad, ett självförtroende kanske?

Detta ska inte bli någon depp blogg, jag lovar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: isabella

du kan prata med mig närsom,det vet du!

älskar dig bästis!<3<3<3

2011-12-05 @ 18:08:05
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se
Postat av: julla

finns alltid finaste kusin, det vet du! jag har också varit i några utav det mörkaste stunderna, så du kan alltid prata med mig! älskar dig och det vet du ! <3

2011-12-05 @ 20:25:56
URL: http://jadolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0