Älskad och hatad av alla... Ungefär!

Hej på er sötisar!
Jag studsar på rosa moln känns det som, jag har fått reda på mitt betyg i franska och jag fick ett A, gaaaah!
Haha, sjukt, gjorde niornas nationella prov i franska i fick resultaten 7/10, 9/10 och 11/12.
Åh vad jag är glad, och jag är också glad för att jag har fina vänner som gör mina dagar!
Om en vecka har jag jullov, jadå!
Ska bli riktigt skönt att vara ledig och få vara med dem som får mig att må bra, slippa skolan och dem som får mig att må dåligt, hela denna terminen har varit ett helvete för mig, det har gått i vågor, bråk hit o bråk dit.

Nu ska jag sova, mår inte riktigt bra... :( godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh guuud va kul för dig!! Love u <3

2011-12-17 @ 11:36:19
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/
Postat av: isabella

finns alltid för dig gumman,det vet du!

det är bara att snacka med mig!

hoppas det blir bättre snart.

superkul att du fick ett A och väldigt bra resultat! :D<33

2011-12-17 @ 22:53:32
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0