Lalalalala!

Hej på er, har absolut ingen blogglust.
Har jätte mycket i skolan, innebandyn och det händer så mycket annat runt omkring mig som tar tid, så bloggen får lida.

Och då är frågan, varför skriver jag en massa saker här på bloggen om hur jag mår fast än jag har sagt att jag inte ska göra det? Jag vet inte varför jag gör det, men det är väl som jag vill att dem som läser bloggen ska veta att även om man alltid är glad så finns det otroligt mycket som man döljer för alla.
Jag tror inte att jag är den enda som döljer otroligt mycket inför mina bästa vänner, föräldrar och alla andra runt omkring.
Att jämt och ständig gå runt och dölja en oro som alltid finns där...

Ibland vill man bara att någon ska se en i ögonen och säga "du mår inte bra av att ha det såhär."
Eller så behöver man bara den one and only att vända sig till, en som man vet verkligen bryr sig, och man slipper höra "jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa dig". Fattar ni vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0