Det finns inget jobbigare än att se dig med dem andra...

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta...
Jag har mina åsikter om allt och alla, och ibland måste jag få skriva av mig här på bloggen, trots att jag aldrig bloggar.
Jag förstår inte hur mycket en person kan förändras, från att ha varit riktigt nära vänner till att knappt känna varandra!?
Hur kan det bara bli så? Alla växer ifrån varandra, visst, men inte på det sättet.
Klaga på mina vänner, hur långt kommer du? Säg att dem har förändrats, dem kommer inte förändras mindre bara för att du säger det.
Innan du klagar på oss andra, ta en titt på dig själv, är du bättre själv? Gumman, du har förändrats minst lika mycket.
Hon sviker dig? Du sviker många fler med ditt beteende.

För någon vecka sedan trodde jag att allt skulle bli bra, nu är vi tillbaka där vi började.
Men vet du, ignorera oss, snacka skit om oss, säg och gör vad du vill mot oss men tro mig, den dagen du står där själv, finns vi inte bredvid dig!

En söt bild på mig och mamma från London!

Kram, bilder och inlägg kommer snart, måste bara gå vidare och glömma först!

Kommentarer
Postat av: isabella

haha känner detsamma när man läser denna text,ska man gråta eller skratta?!

precis klagar på oss hit & dit men personen själv är inte alls bättre. känner fan inte igen den personen mer. vad som än händer hållde vi ihop,inget kan skillja oss åt för vi är ÄKTA vänner och kommer alltis att vara det!



btw: tack för du skrev det: hon sviker dig osv.

är så jävla glad att du finns hos mig,en äkta vän som inte lämnar en!

betyder så sjukt mycket ska du veta,älskar dig bästa!<3<3<3



MÅSTE SÄGA EN SAK IMORGON OCKSÅ HAHAHAHAHAHA.<3

2012-01-12 @ 21:59:00
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0