Innebandy träningen!

Go'kväll!
Tror att jag kommer åka på jordens förkyldning, har riktigt ont i halsen och börjar få hosta, toppen!
Och mamma sa till mig innan träningen att jag inte borde träna idag, men eftersom att jag verkligen älskar att träna skulle jag göra det, och vad som väntade på mig där var beep testet, men hej, exakt vad jag behövde och jag var såååå taggad! -.-
Jaja, gick ändå hyfsat bra, kom tvåa och gick av när den skulle börja på nivå 10.8.
Kan i för sig bättre, men i och med jag var döendes just då och halsen kändes inte bra, så gav jag upp.

Nytt mål? Japp!
Ut och jogga minst en gång i veckan (när vädret tillåter), slå mitt rekord på beep testet och träna hårt tills sent i höst då jag ska söka in till skånelaget!


Frågan är om jag har slagit i huvudet, men jag åt nog jordens nyttigaste mellanmål
idag, macka med skinka och gurka på, apelsin och ett glas mjölk, wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0