TÄVLING!!

Här är det jätte tomt, jag vet.
Men nu är det såhär att jag har jätte mycket i skolan och ni vet, hinner inte blogga.
Det som jag har längtat mest till ikväll är världens barn galan där Ulrik var med och sjöng Sticks And Stones och Kill For Lies, jag satt klistrad framför tvn och stirrade, i'm in love.

Nu är det så här att jag är med och tävlar om tre bilder och autografer på http://fransson.myshowroom.se , där hon har tagit tre jätte fina bilder på Erik Segerstedt, Eric Saade och Ulrik Munther och på bilderna har hon deras autografer.

Och jag har dessutom träffat Erik Segerstedt 4 gånger och har bilder på oss men ingen autograf...

Om jag skulle vinna dem skulle jag bli överlycklig, och jag menar det.
Till och med några i femman säger att jag är beroende av honom, och att han är min, tydligen så vet alla det... Haha!

En otroligt fin bild på herr Munther!
Jag vet redan nu att chansen är liten att jag vinner, vinner aldrig på sånt här, tro mig, men jag hoppas och ber!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0