Studiedagen igår - bilder


Min älskade chai latte!

Freja

Tilde och Vincent

Felicia
Vi började morgonen med fika nere i byn, där vi satt och fikade o var onyttiga! ;)

Sara

Jag passade på att jobba när jag väl var där...

Freja
Efter några timmar på Björns stack jag, Freja, Tilde och Sara till dem lägenheterna eller trapphusen jag städar medan jag jobbade höll tjejerna på att ta massor med bilder!

Jag och Sara försökte muntra upp Tilde...

Freja och Sara

Freja och jag

Sara och jag

Jag och Tilde

Också avslutade vi med en pizza på Santa Lucia, hur mysig dag som helst!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Chai latte är ju så gott!

2011-10-16 @ 14:06:16
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0