Rihanna - text!

Okej, jag måste skriva av mig lite, jag är arg och riktigt besviken.
Som sagt, jag skulle se Rihanna i Malmö Arena i måndags och när vi köat i 1-2 timmar ropar dem att konserten ställs in, alla trodde att det var ett skämt, men när alla insåg att det var sant blev nog ALLA besvikna.
Hon lägger upp en bild på twitter på sin arm där hon får dropp och skriver Sorry Malmo.
Sedan ställer hon sig på scenen i Globen igår och var grym.
Tydligen blev hon frisk från en influensa eller utmattning på EN NATT...
Sedan ställer hon in sin andra konsert i Stockholm idag.
Jag förstår mig inte på henne?!
Alla har nog listat ut att det INTE är en influensa eller något sånt, hon måste vara full och kan där med inte gå upp på scen.
Vad gjorde Amy Winehouse när hon levde? Jo hon gick ut på scen full och körde.
Klart, Amy Winehouse svek också många.
Men jag har längtat efter att få se henne ett tag och innan jag beställde biljetterna var min dröm att få se henne.
Jag tyckte att Britney Spears var dålig, men fan vad grym hon var om man nu ska jämföra.

Och detta är inget illa menat mot något, detta är mina åsikter och tro mig kvinnan är grym men jag är besviken på henne.
Det går väl över det också!

Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0