Tusen tankar, flera drömmar, en verklighet.

Hej hopp!
Hade tänkt att köra på en "lista", haha nej men vad heter det?
Jaja, ni fattar.
Gör det bara för skojskull och för att jag ska blogga, hihi!


Dag 1 – Presentera mig själv 
Dag 2 – I min väska 
Dag 3 – De här stör mig 
Dag 4 – Mina favoritplagg i min garderob 
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig 
Dag 6 – Ett dröm förhållande 
Dag 7 – Min önskelista till julafton 
Dag 8 – Hur min drömresa ser ut
Dag 9 – Hur en pojkvän ska vara 
Dag 10 – Hur jag var som liten 
Dag 11 – Detta ångrar jag 
Dag 12 – Bästa sommarminnet 2011 
Dag 13 – Jag önskar att jag var mer såhär... 
Dag 14 – Jag vill... 
Dag 15 – Ett krav jag har på mig själv innan jag slutar skolan 
Dag 16 – Det här är jag beroende utav 
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Det sjukaste jag gjort 
Dag 19 – Beskriv ditt liv, positivt å negativt. 
Dag 20 – Mina föräldrar är... 
Dag 21 – Det här får mig att gråta 
Dag 22 – Mina rädslor 
Dag 23 – En film från saker jag gjort 2011 
Dag 24 – Det värsta en kille gjort mot mig. 

Börjar med det imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0