Jag skulle aldrig ge upp på vår vänskap!

Varför ska man låtsas som om allt är bra? När man kan säga som det är?
Varför måste man dölja allt? Och gråta sig tills sömns varje natt?
Varför finns sms och facebook? Skapar bara en massa bråk, gör världens tigthaste vänner till ovänner och hatar varandra, vad är meningen?
Man säger nej jag ska inte bry mig, men vad gör man? Jo man bryr sig så himla mycket, man har en klump i magen och man vill bara få rätt på allt, men det blir bara värre.

Vad som än händer tänker jag inte ge upp, det får ta sin tid, men det ska bli bra.
Utan dig är det som om halva jag är borta, du har varit min bästa vän, syster och den jag har kunnat snacka om allt med.
När jag inte har dig kvar, har jag inget.
Ingen att dela mina minnen med, ingen att skratta så mycket med och jag står där helt själv.
Men jag skulle aldrig ge upp något så fint som vår vänskap och våra minnen, dem är värda guld.

Och att gå ut till alla och låtsas som om allt är som förr, tro mig, det är det jobbigaste som finns!

Kommentarer
Postat av: isabella

jag tror jag vet vem men jag smsar dig snart.

finna alltid för dig gumman<3

2011-12-27 @ 20:11:10
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0