GOD JUL!

Också var det julafton!
Dagen har mycket att erbjuda, träffa släkten och mysa, jag ska till och med vara tomte, vad som helst kan ju hända när jag är det...
Mamma väckte mig klockan 8.00 imorse, då åt jag frukost och kom ner i köket där det var fullt med levande ljus, hur mysigt som helst!

Boken Emmas skönhet och tidningen FRIDA gömde sig i en korg idag, så nu har jag krupit ner i sängen med både en tidning och bok!

Ha en riktigt bra julafton med många fina paket, skratt och ja, ha en mysig jul!
God jul önskar Happyyfeet!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

den tidningen fick jag med :)

kan du inte lägga upp vad du fick i julklapp? snälla.:)

2011-12-24 @ 13:01:38
Postat av: Ebba

Hoppas du hade en bra jul gummsii love you<3

2011-12-25 @ 13:08:06
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0